Fräsch hy i vinter!

Vacker hy är väl något som de allra flesta vill ha? Men för att få det krävs det ju att man lägger ner lite tid (om man inte har begåvats med att få det naturligt) Och att hitta just sina favoritprodukter är ju inte alltid så lätt då det finns en djungel av märken där ute, men om man bara kikar och testar runt lite så hittar man sin favorit i sin om tid. Och som makeup artist så vet jag att en väl rengjord hy är lika med en snygg makeup.

Här är mina favoriter som jag använder morgon och kväll:

Rengöring från Dermalogica.

Soothing protection spray, ett underbart återfuktande ansiktsvatten.


Ansiktskrämen, intensive moisture balance, funkar både som en dag och natt kräm.


Sen kan man ju alltid  med små enkla medel få huden att se ännu fräschare ut.

Svep över lite Glominerals pressed base.



Och lite solpuder för att få upp lystern.

Avsluta med lite rouge på kindbenen.
Mina favoriter är:
petunia
och
papaya.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0