Jobb jobb jobb.

Mina ben känns tunga som bly idag. 6 dagars jobbveckor börjar ta ut sin rätt på kroppen...  Men jag älskar det! Är aldrig så glad och så nöjd som när jag jobbar mycket. I går åkte jag hemifrån klockan 7 för att jobba med en musikvideoinspelning, (har tyvärr inga bilder, glömde kameran i butiken... Ovanligt-not!) Sen direkt till kvarteret Skatan där jag går bredvid Anna för att lära mig föreställningen innan jag vikarierar för henne från och med nästa lördag.  Var hemma efter 22 någongång- somnade nog innan huvudet landade på kudden.


Idag ska jag göra en hårförlängning på förmiddagen, spendera några timmar i butiken och sen avsluta dagen på Skatan igen. Det blir en lugn fredagskväll för i morgon är det ju final i körslaget. Alla körer kommer dessutom tillbaks för ett medley så det blir nog aningens mer att göra där då. Ska bli så spännande att se vilken av körerna som vinner. Ska det bli Ola- med sin härliga manskör med klassiska stämmor eller Stefan- dansbandskungen som även visade sig ha en hårdrockare inom sig förra veckan? Jag kan bara säga att båda grabbarna är fantastiskt duktiga och den som vinner kommer helt klart vara värd det!

Sen är det söndag och det kommer bli en total slappdag!

Bäst att sätta lite fart och förbereda förlängningen.

Trevlig helg!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0