Varför ska man ha röda läppar i höst?

Röda läppar är ju väldigt stort i höst. Jag älskar den trenden. Röda läppar är den ultimata sminkningen när man dels inte orkar sminka sig på ögonen och dels när man vill känna sig lite "piffig".


Utan röda läppar känner jag mig inte så livfull:






Bästa resultatet tycker jag att man får om man tar lite concealer/foundation på läpparna först innan man lägger en läppenna.



  

  Fyll i pennan en bit in och lägg sen läppstiftet över det hela. 


 





Man känner sig genast mycket piggare och snyggare. Just nu är min favoritfärg Vixen från glominerals, den blir precis rätt röd färg med lagom glans.






/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0