Dagens jobb. "Top secret"

Medan Anna tipsat om hennes höstfavoriter så har jag varit instängd i en tvstudio hela dagen. Har sminkat på ett program som än så länge är suuuuperhemligt. Men jag kan avslöja att det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag.

I morgon ska jag till international beautyschool of sweden för att undervisa grunderna i makeup och Anna ska iväg till uppsala och jobba. Hon får själv berätta vad hon ska göra om hon har lust med det.


Ta hand om er i höstmörkret!

Maria

Ps. Kan bara hålla med om att glominerals fuktspray är en av mina stora favoriter just nu. Är sån torris på hösten och min hud behöver all fukthjälp den kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0