Favoriter i höstrusket!!

Hydrationmistfrån glominerals. Denna ljuvliga produkt. Jag bär med mig den i handväskan varje dag sen jag köpte den. På ett kick så känner man sig härligt uppfräschande och återfuktad i hyn. Toppen att ha nära till hands fram på eftermiddagen nu när det börjar mörkna, och man känner sig trött och hängig.  En lätt liten Hydrationmist från glominerals. Denna ljuvliga produkt. Jag bär med mig den i handväskan varje dag sen jag köpte den. På ett kick så känner man sig härligt uppfräschad och återfuktad i hyn. Toppen att ha nära till hands fram på eftermiddagen nu när det börjar mörkna, om man känner sig trött och hängig.  En lätt liten "dusch" över ansiktet och man är klarvaken igen.






Måste bara ta med dessa underbara läppstift. Sheerlipstick, även dessa från glominerals. De är mjuka i konsistensen och ger en "glanseffekt" utan att klibba. Fina "höstiga" milda färger. Mina favoritfärger är "aruba", fiji och den röda jamaica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0