God morgon.

Sitter i soffan med mitt morgonkaffe och nylackade naglar. Var i Usa i september och passade där på att köpa på mig några OPI lack. Tror de kostade 8 dollar styck och om man köpte fler så fick man 2 dollar rabatt på varje flaska. Så de var mer eller mindre gratis!

Jag är periodare när det kommer till nagelfärger. På sommaren har jag gärna fransk manikyr eller klara glada färger, men såhär i hösttider brukar jag byta till lite rödare murriga toner. Så idag prövade jag OPI Bogota Blackberry. Det visade sig vara en helt underbar färg! Precis så som en vinröd färg ska vara! Lagom mörk, glansig och helt enkelt... underbar! Det tog snabbt över 1a platsen på min favoritlackslista, förra ettan Wine red från Max factor fick snällt hoppa ner till en andra plats.

Har tyvärr inte min kamera här, den ligger kvar i min sminkväska som står i säkert förvar i tv-studion där det hemliga programmet spelas in, så tyvärr kan jag inte ta en bild och visa hur naglarna ser ut med färgen på, men googlade namnet och fick upp följande bild: 



                                                     


Inte jordens bästa bild, men man får ett hum hur den ser ut. Rekommenderas varmt!

Bäst jag slänger i mig kaffet och sätter fart. Ska till butiken några timmar innan jag åker till studion, idag är det bäst att sminka snabbt. Har ett rätt tight sminkschema...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0