Äntligen här!!!

Jag har en glad nyhet att berätta. Har i tidigare inlägg http://iamsthlm.blogg.se/2010/february/vill-ha-glometallic-smoky-eye-kit.html#comment berättat om att glominerals släpper ett nytt smoky eye kit och att jag lääängtat efter det. Men nu är det äntligen här! Och jag kan berätta att det verkligen infriade alla mina förhoppningar!. Så J*vla snyggt! Loooove it!. Köpte såklart ett direkt och var tvungen att pröva det direkt oxå. Tyvärr tog batterierna slut i kameran så jag kan inte visa er hur skuggorna ser ut på, men jag ska försöka göra det i helgen.



För 475:- så blir färgerna dina. Detta kommer iaf bli min ny favorit i vår!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0