Att ta saxen i egna händer!

Idag tröttnade jag på alltid ha uppsatt hår, så jag gjorde något jag absolut inte rekommenderar. Jag klippte mig själv! Har sen jag tog ur hårförlängningen inte haft tid/möjlighet att klippa mig. (Trots att jag har I am med Anna som är frisör.) Nu var det inget avancerat jag gjorde. Bara toppade till det lite grann eftersom det hade en löjligt kostig form efter att först ha varit en uppklippt page (kortare bak och starkt lutande framåt) sen har jag ju haft löshåret i och då klipper man in det egna håret i det tillsatta håret för att det ska se naturligare ut. Då kan man som jag då fick en rätt lustig frisyr som gjort att jag inte velat ha det utsläppt. Men idag har jag det. 

Dessutom så slog jag till på stort och plattade det och böjde in topparna lite. Plus att jag hade i min favoritspray.

Glamour queen från Schwarzkopf.



Spraya i hårbotten och ruffsa till lite så får man en naturlig volym utan att behöva tupera. Love it! Finns att köpa på salonger som säljer schwarzkopf. Hos oss kostar den 155:- om man är sugen. Matchar dessutom flaskan med mitt nya läppstift.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

måste säga att du passar jättebra i dessa läppar! =)

2010-04-26 @ 16:04:53
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0