Bollhår och pelargoner.

Idag har varit en bra dag! Den började med kaffe i solen på altanen. Då var det lite motigt att åka iväg till jobbet, men har vi sagt att vi ska ha lördagsöppet så ska vi ha det oxå. På vägen dit svängde jag förbi bauhaus för att köpa några fina blommor att ha i krukorna vid dörröppningen till I am. Till min stora förtjusning såg jag att de hade specialerbjudande på pelargoner- 10.90:- st! Jag som älskar pelargoner. (Lite tantvarning jag vet... men jag är i gott sällskap av Lasse Anrell o Bindefeldt.) Så inte nog med att jag köpte 2 till affären, jag köpte dessutom 4 eller 5 till mig själv (Så nu har jag över 25 st som väntar på att de ska få flytta ut på altanen eller ut i trädgården. Plus att jag köpte lite andra blommor.

Hittade ett nytt läppstift idag! Eller ja, nytt och nytt... Det har alltid funnits där, men jag har inte lagt märke till det förrän idag. Siren heter det (från glominerals.) Det är istort sett det enda sminket jag har på mig idag, känner mig allmänt ful och trist så därför får ni bara en dagens hår bild, en väldigt slarvig hög knut.



Läppstiftet syns ju lite iaf...

I morgon ska det bli spännande att dra en vinnare i tävlingen om det rosa paketet.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

då håller jag en tumme för mig själv ;)

2010-04-24 @ 20:42:40
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0