Då var det dags igen- 1 år äldre.

Jaha. Så fyller man tydligen år igen. I morgon blir jag ett år äldre. 28 år. Hm... Fyllde inte jag nyss 21? Tur att man inte har nån åldersnoja iaf. Har inget emot att bli äldre, faktiskt!  Tänkte iaf tipsa om lite fina grejor *hint* *hint*.



Söt klänning. 499:- på Kappahl.
Inte helt jag, men åh så söt. (Pst... storlek 38...)




Champagneglas. Just dessa heter Opera och kostar 319:- på Royal design.
Behöver verkligen nya glas eftersom mina på något konstigt sätt gått sönder...




Skumpa är alltid poppis här hemma...




Om nån skulle få tag på Cyndis läppstift (Det röda) från Mac som är slutsåld överallt skulle jag bli glad som fan!


Nåja, fast helst av allt önskar jag mig fred på jorden. ;)  Plus att jag redan vet vad jag får av mina kära päron. Nämligen detta:



Nya sommardäck.


Som ni ser så är det inte mycket skönhetsgrejer som önskas. Jag köper ändå så mycket i jobbsammanhang, så jag har det mesta och sminkar mig ju inte så mycket själv, så det brukar aldrig hamna på önskelistan. Förutom  parfymer och sånt jag är för snål för att köpa mig själv hemma i sverige.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Grattis Maria!



Både Maria & Anna har varsin beautiful blogger award att hämta på min blogg =)

2010-04-28 @ 10:02:23
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0