En lördag utomhus och artikel i nättidning.

Idag fick jag ledigt från körslaget. Det är ju så få körer kvar så vi behöver inte vara alla sminköser. Det passade bra eftersom vi hade den årliga städdagen på gatan. Vi har gemensamma allmänningar som vi på våren städar och passar på att umgås och grilla lite korv. (Alla utom jag då som grillar sojakorv...) Skönt med lite frisk luft!

Annars så släpptes idag artikeln om mig i nättidningen Magasin Vera. Som ni hittar här: http://www.magasinvera.se/tankvart/maria-sminkar-tv-kandisarna


Foto: Tina Persson


Tyckte att Tina gjort ett bra jobb med texten. Kul!

I morgon ska jag sminka på en fotografering. Ska hämta upp modellen kvart över 9. Hon är dessutom en gammal bekant till mig (och många av er känner säkert igen henne...). Vem det är berättar jag i morgon.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0