Hållbarhet på nagellack.

Det är flera som kommenterat och hört av sig om hur bra China glaze sitter på naglarna. Så jag tänkte visa mina naglar. Jag lackade dem förra helgen när mina föräldrar hälsade på. Så här kommer en bild på hur de ser ut ideag. 1 vecka + 1 dag: (Då har jag ändå varit ute och påtat i trädgården vilket brukar slita på färgen.)



Rätt ok fortfarande! Har tänkt byta färg snart, men jag gillar detta lack (Flyin High- China glaze)  så det får sitta kvar tills vidare.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Linn

Wow. jag har funderat länge på att testa CG men nu blir det av! Om det håller så bra så är det ju värt pengarna.

2010-04-20 @ 09:44:00
URL: http://liklinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0