Happy go lucky- knallgula naglar.

Igår förmiddag satt jag ute i solen och drack kaffe och målade naglarna.



Passande nog så lackade jag med det gulaste lacket jag har: Happy go lucky från China glaze. Vet inte om jag ska skylla på att jag blev bländad av allt det gula eller att jag var trött i armarna efter att ha klippt häcken i söndags, men det var det slarvigaste jag applicerat nagellack på väldigt länge. Skulle dessutom lagt ett lager till för det är inte helt täckande överallt. Det får jag bakläxa på. Annars är lacket snyggt, men jag tror man måste vara på "rätt" humör för att ha det på. Men jag kommer använda det fler gånger. (Det är första gången jag har det ensamt på naglarna, förut har jag bara använt det tillsammans med lemon fizz för mina första påsknaglar...)

Men som sagt, pga min slarviga lackning så måste jag göra om det, byter nog färg samtidigt. Vet inte vad jag är sugen på bara...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

härlig gul! =)

2010-04-27 @ 15:11:36
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Nailtastic

Tjusigt! Har Happy Go Lucky i min låda med oprövade lack, måste snart testa den!

2010-04-28 @ 21:09:05
URL: http://nailtastic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0