Kläd och sminkproblem...

Ah, ska på 30 års fest ikväll och har inget att sätta på mig! Eller jo, men inget som känns sådär- yes! Ösregnar ute oxå, då vill man inte köra på nåt löjligt vårigt. Vilka problem man har... ;)

Sminkproblemet som rubriker antyder är att jag tänkte jag skulle fixa looken för plåtningen på söndag. Vilket jag oftast testar lite slarvigt på mig själv, men i detta fallet så är modellen min raka motsats. (Ni får se på söndag...) (Så jag får nog testa i tankarna bara, så att jag inte kommer till T's fest översminkad med färger som inte passar mig alls...). Men det ska bli vansinnigt roligt! Hoppas bara att allt klaffar som det ska.

Om ni tycker att det är dålig uppdatering med bilder så beror det på att jag inte fått tummen ur och ladda kamerabatteriet. Ska försöka orka med det i morgon.

Hoppas ni får en trevlig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0