Ledig dag- totalt handlingsförlamad!

Idag tog jag ledigt från butiken. Anna hade behandlingar där hela dagen så då kunde jag vara ledig så får hon vara ledig i morgon.

Så vad har jag gjort idag då? Absolut ingenting! Eller nja, jag har planerat en plåtning som äger rum på söndag. En riktigt spännande sådan om jag får säga det själv. Berättar mer för er vid senare tillfälle... Jag har även planterat om lite blommor, sett på nyaste avsnitten av Biggest loser (och storbölat som vanligt, är lite för känslig för mitt eget bästa när jag ser på tv) och Cougar town. (De som sändes denna vecka i Usa.) Är sjukt beroende av det, är nog dessutom aningens kär (i smyg såklart...) i grannen.



Sen har jag hunnit med att läsa ett utkast av en artikel om mig som ska vara med i en nättidning som heter Magasin Vera. Spännande va?

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0