Ny jobbtröja och testar datorns kamera.

Idag när jag kom till I am låg en tröja där och väntade på mig. Från gloMinerals. Svart med glo skrivet i strasstenar. Vem gillar inte strass? Satte såklart på mig den direkt, tänkte jag skulle tagit kort på den och visat er, men kameran var urladdad. Satte den på laddning direkt men det kommer ta några timmar innan den laddat klart. Då kom jag på den strålande ideen att ta kort med datorn. Något jag faktiskt aldrig prövat fast jag haft datorn hur länge som helst nu. (Nästan...) Så jag tänkte slå 2 flugor i en smäll och både visa t-shirten och dagens sminkning.

Det gick väl inte helt bra... Ljuset är dessutom inte det bästa:


                           

Försöker visa ögonsminket:

                            

  Nya jobbtröjan:

                             
 

Till slut kom jag iaf på hur man fick bort polaroidramen runt bilderna:


                         


Om ni skulle råka se nåt av sminket så har jag använt följande:

Foundation: Pressed base (glo) i färgen golden light.
Concealer:  Under eye concealer (glo) i färgen natural.
Rouge:  Solpudret Sunkiss (glo) och Sweet (glo)
Ögonskugga: Metallic smokyeye (glo) samt Kona (glo)
Ögonpenna: En skogsgrön från Makeup A. (Minns inte numret just nu)
Läppglans: gloGloss i färgen Peony.
Mascara: the Falsies från Maybelline.

Ögonbryn: Inget som ni ser. Gud! Måste verkligen fixa dem asap. Är i desperat behov av färg och plock. Det får nog bli dagens projekt.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

läcker tröja =) Hihi..

Du såg fin ut iaf. även om det inte var supertydliga bilder =)

2010-04-21 @ 15:22:32
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0