Rysningar av att se mig själv...

... på tv. Jag hatar att vara framför kameran. Blir stel och konstig när det är en filmkamera i närheten. Så nu ser jag på tv med fasa. Kanal 9 har ett nytt program som heter Dom kallar oss roliga, och just idag handlar det om Johan Glans och David Batra. Därför var de bakom kulisserna på kvarteret Skatan och filmade i höstas. Och därför såg jag med fasa min egen nuna flasha förbi på tvrutan i en trailer häromdagen. 

Hoppas det är få väldigt korta bilder från sminkbordet. Det var dessutom när jag gick bredvid för att lära mig rutinerna när jag skulle hoppa in för Anna så jag var rätt virrig och tankspridd för att jag hade så mkt annat i skallen. Men men, sånt är livet!

Men vill ändå se programmet, för jag tycker att både Johan och David är fantastiska!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

hihi, men ändå lite kul att vara med i tv =P

2010-04-15 @ 12:27:17
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0