Apelsinnaglar.

Tror jag kan ha visat denna färgen förut, men jag visar den igen ändå för den är så fiiin!


Orange marmalade- China glaze.




Jättefint skimrig orange som känns väldigt sensomrig. 3 lager fick jag applicera, men det torkar rätt snabbt så det gjorde inget.

Insåg även att naglarna är sådär långa igen, måste ta ner dem x antal mm. Har ett sminkjobb på fredag o då vill jag inte ha så långa naglar. När jag är i butiken tänker jag inte på hur långa de är, men så fort jag sminkar inser jag att de är för långa. Kanske blir kvällens projekt. Synd på det nygjorda lacket bara...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

väldigt härlig färg! =)

2010-08-17 @ 18:40:28
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Linda Ytter

Hejsan,

Alltid lika snygga naglar :) Är det dina eller är det gele? Jag letar efter en bra nagelteknolog som bygger snygga och tunna naglar, kan du rekommendera Margota? Finns det ref.bilder?

Stor kram från mig

2010-09-08 @ 15:45:12
Postat av: Maria

Sorry Linda, missade din kommentar eftersom jag varit på Gotland och jobbat i nästan 2 veckor. Jag har mina egna naglar. Aldrig prövat att bygga naglar. Margota verkar iaf jättebra för mig som är en total novis på nagelbyggning. Referensbilder vet jag inte om det finns. Ska försöka smygta en bild på Annas naglar. Hon gör sina naglar hos Margota. kram kram

2010-09-22 @ 21:18:30
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0