Dagens sminkning. Fokus på mun och fransar.

Idag har jag faktiskt prövat att ta lite mascara på fransarna, mest för att jag ville se hur det blev.



The falsies- Maybelline fick bli testmascara. Resultatet? Verkligen långa, tjocka fransar! Kanske inget jag vill ha varje dag, men till fest så absolut!

Hela dagens sminkning ser ut såhär:



Hm, ser nästan rädd ut på bilden, men det kan jag garantera att jag inte är!

Foundation: gloPressed base- golden medium
Concealer: gloConcealer under eye- golden
Rouge: gloBlush- Lilac silk
Läppstift: gloLipstick- Passion fruit
Mascara: The falsies- Maybelline
Bryn- gloBrow collection- brown.

Håret är plattat för en gångs skull. Då använde jag Style and care spray från schwarzkopf och avslutade med min älskade Orofluido.

Nu ska jag försöka få lite pappersarbete gjort. (och lite facebookande...) Sen ska jag möta upp några vänner för lite tapas, skvaller och drinkar. Det är ju trots allt torsdag ;)

/Maria

Kommentarer
Postat av: Carina

Gud va långa ögonfransarna blev.

2010-08-30 @ 03:43:06
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: d:fi

Hej! Vilken bra blogg du har!

Du vet väl att du kan beställa hem alla dina favorit hårprodukter till hårresande bra priser från FixaTillDig.se.

Där finns hårvård från de flesta stora märkena. Du kan också registrera dig som BannerPartner där och tjäna på dina inlägg!



Vänliga hälsningar



Kent Ellegaard

www.fixatilldig.se

2010-08-31 @ 00:00:18
URL: http://www.fixatilldig.se/dfi-c-57_126.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0