Fake it 'til you make it.

Från början är fake it 'til you make it en mening som en god vän brukar säga. Typ att om man är trött/sjuk och egentligen inte orkar vara trevlig eller jobba. Men för mig blev det plötsligt en fråga om utseende istället. Eftersom man kan fuska sig till nästan allt i dagens läge. Naglar, hårlängd, hårfärg, bröst, rynkor m.m m.m.

Första etappen i Fake it 'til you make it för mig var väl egentligen Pimp my lashes försöket med Neulash som gick sådär.

Sen satte jag i en hårförlängning igen förra veckan. Det var etapp 2. 

Etapp 3 till att fejka med mitt utseende kommer idag. (Om inget oväntat händer). Ögonfransförlängning! Och nej, har inte tänkt mig några superlånga vippiga dockfransar... Är mest nyfiken på hur det blir eftersom vi nu i.o.m Margota kan erbjuda det på I am. Kommer dock vara helt ärlig med resultatet och hur jag upplever det.

Har förberett mig genom att färga fransarna, har ingen mascara på idag och har bytt ut linserna mot glasögon. Sjukt spännande ska det bli. En av Margotas stammisar berättade häromdagen att hon inte ens använder mascara längre sen hon började förlänga frallorna.

Fortsättning följer...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag tycker du är jättefin som du är, varför måste du fejka?

2010-08-13 @ 09:01:10
Postat av: Maria

Ninni> Tack vad gulligt! Nej jag måste inte fejka, det är bara att jag är nyfiken på hur det skulle bli. Håret fejkar jag för att jag trivs bättre i långt hår.

2010-08-13 @ 13:45:15
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0