Fejkade fransar- 1,5 vecka.

Nu har haft min fransförlängning i ungefär 1,5 vecka. Tänkte jag skulle skriva lite mer om vad jag faktiskt tycker om det nu när jag verkligen levt med dem ett tag.


Dagsfärska bilder, utan smink:





Jag älskar verkligen mina fransar! Det är så sjukt skönt att vakna upp och se sig själv i spegeln och se ögon som tittar på en. Inte små hål som knappt syns pga ljusa mesiga ögonfransar.

Inte EN ENDA dag har jag haft mascara på mig. Nu ljög jag lite... Mina underfransar har faktiskt haft lite mascara på nån dag... Men inte ett enda drag med mascara borsten på övre fransarna.

Det enda jag tycker är lite läskigt är när man tvättar sig och känner nåt plastigt (det är ju syntetfransar) som gnuggar lite mot handen, men annars kan jag ärligt talat säga att jag inte märkt något negativt. Har knappt behövt kamma till dem ens. Börjar nästan tro att jag ser ut såhär på riktigt!

Men ni ska självklart få uppdateringar längre fram. Är nyfiken på hur det ser ut när de börjar trilla av.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Ninni

Fattar inte hur fransarna kan sitta kvar :-) Har många frågat om dina fransar?

2010-08-25 @ 09:18:01
Postat av: Maria

Nej, det är rätt konstigt att de sitter så bra, man tvättar ju ansiktet 2 ggr per dag och duschar o sliter på dem. Men de sitter! ;)



Ja, det är rätt många som kommenterat dem. Både som är nyfikna på om de är äkta och många som undrar hur de sitter. Tror att det kommer bli en stor grej framöver. Speciellt på semestrar och liknande.

2010-08-26 @ 07:52:04
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0