Lördags jobb!

Godmorgon!

I morse när jag gick till jobbet längs valhallavägen slogs jag av hur fantastiskt vacker det är när en stad sover/håller på att vakna. Det var alldeles tyst, inte alls som på vardagarna vid samma tid då bilarna och bussarna far fram och alla människor stressar hysteriskt för att hinna fram i tid. Och nu när jag är här och är lite fri innan nästa sminkning så tänkte jag visa hur det ser ut på min arbetsplats i dag:








Som ni ser så finns det allt möjligt smått och gott i bred färgskala! Tänkte avslutningsvis visa min nya absoluta favorit i läppglans.






Face nektar i nyansen körsbärsblomma, I love it! Ska så fort jag slutar genast springa i väg och köpa mig en själv!!

Trevlig helg på er alla!


Anna

Kommentarer
Postat av: Carina

Älskar också stan på helgen, speciellt söder mot Sophia Kyrkan, en varm och solig morgon när det är lugnt och tyst. Så vackert :)

2010-08-14 @ 11:38:04
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0