Slutet av Mio min Mio.

I söndags var jag ute på kastellet igen för att se sista föreställningen av Mio min Mio och även säga hej då till ensamblen. Som vanligt när projekt tar slut så var det endel tårar som fälldes, men även en hel del skratt hördes. (Fram tills klockan halv 6 på morgonen då jag gav upp och masade mig till hotellrummet...

Måste säga att det har varit ett oerhört roligt projekt. Stefan och Anna Wall som regisserade och höll i projektet är så underbara att ha med att göra, proffsiga, engagerade och framförallt väldigt gulliga! Tyckte att det var en magisk föreställning! Hoppas vi jobbar ihop snart igen.

Även skådisarna har varit väldigt bra att jobba med. Har fått väldigt mycket kärlek när jag varit hos dem, och det värmer i hjärtat!


Henrik Hugo som Kato:



Fredrik Ljungestig som Eno. En av mina favoritkaraktärer i föreställningen. Framför allt är jag faktiskt imponerad över att han gjorde ett snabbt sminkbyte under föreställningen från en "glamour ande" till den trasiga tärda Eno.



Anno Lindblad som svärdsmidaren:



Elsa Sjögren som Miramis:



Alla foton är tagna av Anna Wall eller Maria Persson.

Bäst att jag sätter fart och hoppar in i duschen. Ska in till stan lite tidigare och faktiskt ta en frukostkaffe med "fröken Miramis". Dock utanför karaktär hoppas jag. ;)

Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

vad duktig du är! =)

2010-08-12 @ 10:47:09
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0