China glaze- Grape Pop.

Även om jag var väldigt förtjust i Four leaf clover så var det ändå dags att byta färg på naglarna. Har ju några färger kvar som jag inte prövat än. Så denna gång blev det Grape pop från China Glaze Up & away kollektionen.


Bild tagen inomhus.



Bild i dagsljus ute: (Lite suddig jag vet, men jag är bara glad att inte bilderna blev förstörda i överföringen till datorn...)



Jag gillar lila nagellack. Grape Pop är inget undantag. Den känns inte vansinnigt nyskapande. Men den är fin! Lätt att applicera, 2 lager täckte perfekt. Den hamnar absolut i spara högen.

/Maria- som önskar alla en trevlig alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faktiskt snyggt. När får man se den svarta färgen?

2010-02-15 @ 18:31:18
Postat av: Maria

Jag jobbar på det i detta nu. Håll ögonen öppna!

2010-02-15 @ 19:12:04
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0