Disco på Let's dance.

Det är lördagsmorgon igen och här kommer lite bilder från gårdagens program.

Först ut är en bild på mig och Rabih som var den som fick lämna tävlingen igår. Han är alltid så söt och står och väntar på att min stol ska bli ledig så att jag ska sminka honom. Han kommer att vara saknad.



Fortsätter med en bild som Anna tagit på Claudia. Hon sminkade henne igår och faktiskt så kom jag ihåg att lämna kameran till henne så att hon kunde visa er sina sminkningar. Tyvärr så var makron på så att de flesta bilderna blev suddiga, men den här blev bra:



Anna sminkade även Cissi, jag passade på att ta några bilder på henne:





Och sist denna, där man faktiskt ser Anna själv i bakgrunden.



Jag sminkade som vanligt Molly. Lustigt nog så använde jag exakt samma färger som jag själv hade sminkat mig med.



Fick lite hjälp av Jonathan oxå. (Synd bara att det är concealer han vill lägga på fransarna...)



Molly övar på discomoves inför sändningen:



Snett bakom fröken Sandén så ser ni våra "hangout" stolar där vi ser på genrep och även i viss mån sändningen. Såhär flott är det behind the scenes. Om sanningen ska fram så finns det en storbildtv och soffor precis utanför sminklogen, men vi sitter oftast och tittar inne hos oss ändå. 



Sist men inte minst så sminkade jag Helena igen. Hon ville gärna ha lite färg på sminket igår så jag klämde i med limegult, grönt och strasstenar.







De sista bilderna är för övrigt tagna efter sändningen. Sminkade Helena vid lunchtid igår och 10 timmar senare sitter sminket fortfarande bra. Trots både rep, genrep och sändning.

Är oerhört imponerad av Helena. Hon är inte bara dansare i Let's Dance, hon undervisar även andra i dans, gör event och andra uppvisningar och designar och syr kläder.  http://helenaofsmaland.com Dessutom är hon en mycket god vän som jag är glad att jag lärt känna.

Nu är det dags för lördagsmanikyr. Ska bara komma på vart jag har nagellacken...

/Maria


Kommentarer
Postat av: Sandra

så fina dom blev :)

2010-02-07 @ 18:09:46
URL: http://sssandrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0