Fotojobb- Max Lorentz.

Idag har jag jobbat med en gammal vän till mig. Max Lorentz. Känner ni inte igen namnet? Kanske inte, men ni känner garanterat igen hans röst om ni hör den. Han är en av sveriges mest anlitade röster när det kommer till att spela in reklamer m.m Vi lärde känna varandra när han var speaker och jag sminkade på Jeopardy för några år sen. Idag ville han ha hjälp med detta:



Vad det ska användas till? Det berättar jag vid senare tillfälle.

Under tiden kan ni spana in hans myspacesida: http://www.myspace.com/maxlorentz

/Maria

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken häftig sminkning! Bowie va? Men en måndag och i de kläderna? Vad ska han göra? nyfiken

2010-02-15 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0