Heli-yum från China glaze och Rustareklam.

Idag är jag sådär sjukt seg och trött i kroppen. Hoppade ju in för stackars Kicki som är magsjuk på ett jobb igår (reklam för Rusta) och gick upp klockan 5 för att hinna till inspelningen till klockan halv 7. Väl där gick allt bra och jag tror och hoppas att alla tyckte det var ok att jag kom dit istället för Kicki som sminkat på alla de senaste Rustareklamerna. Var tvungen att ställa upp som statist oxå, nåt jag tycker är sådär roligt. Jag har inget som helst behov att vara framför kameran, jag trivs bäst bakom... Passade för övrigt på att köpa lite rengöringsprylar och cerisa påskfjädrar när jag ändå var där.  

Har dessutom ny färg på naglarna igen. Tröttnade på det mörka lacket rätt snabbt och nu pryds mina naglar istället av Heli-yum från Up and away.

Suddig bild, men det var den som bäst visade hur färgen verkligen ser ut:



Dessutom hade jag med mig några lack i sminkväskan och en av skådisarna fick pröva Peachy keen. Har inte sett den live förut, men måste säga att den såg riktigt snygg ut. Swatch på den kommer här på bloggen inom en snar framtid. (Då på mina naglar.) Men nu tillbaks till lacket jag faktiskt har på naglarna nu. Heli-yum är en jättefin hallonröd/rosa nyans som täckte bra (liksom de flesta lack från china glaze som jag bara behövt 2 lager av) Jag hade rent av kanske klarat mig på ett lager om det inte vore för att jag slarvade lite när jag tog bort det grå/svarta lacket så att jag var tvungen att täcka slarvet med ett lager till. Heli-yum kommer absolut att få vara med att slåss om nageltid i sommar!

Sen måste jag även nämna att jag varit duktig med min scratch nailfood och använt den varje dag nu. Börjar faktiskt känna lite skillnad på nagelbanden. Jag inbillar mig iaf att de inte är så torra längre och de känns mer "följsamma".

Over and out

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0