I am gillar Ola Svensson.

Veckorna går så otroligt fort! Det är redan onsdag, snart är det lördag vilket betyder att Melodifestivalcirkusen drar igång igen. Jag älskar att se på mello. Jag sitter gärna hemma med en god middag och har köpt hem tidningen så att jag kan följa med i startordningen och se vilka recensioner låtarna fått av reportrarna innan.

I år är det I ams favoritskåning Ola Svensson som startar allt som första nummer i första deltävlingen. Ola är verkligen en kille man gillar. Framför allt för att han är väldigt känslosam, full av glädje och dessutom har lyckats behålla sin personlighet trots att det gått väldigt bra för honom. Jag har haft förmånen att jobba med Ola till och från ända sen Idoltiden. Sen dess har vi gjort diverse fotograferingar, galor, TV-produktioner (bl.a körslaget) tillsammans.

Här är en bild som jag snott från Olas blogg när jag fixar honom på hans senaste cdomslagsfotografering (cdn släpps nångång senare i vår tror jag):



Så kom igen! Rösta på Ola på lördag- det ska jag!
För att rösta, ring 099-202 01 eller sms:a 01 till 72111

/Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad jag röstade,men det räckte ju tyvärr inte...

2010-07-09 @ 13:24:36
URL: http://olasvenssonfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0