I väntan på transdesign beställning...

I brist på mina nya lack från transdesign så fick jag slänga på ett av de inte allt för många lacken hemma. Idag fick det bli ett lila från Depend. (Nr 149 för att vara exakt.)

Bild tagen i dagsljus, utomhus:



Som vanligt när jag målar naglarna så är det lite utanför och jag råkade dessutom sabba lillfingerlacket så att jag fick måla på lite extra efteråt. Men jag hoppas starkt på att min beställning snart ska komma så att jag kan måla om naglarna snart igen! Färgen är annars väldigt fin och täcker bra efter 2 lager.

Ska snart försöka ta mig i kragen och åka till affären och köpa något gott att äta till Mello ikväll. Håller tummarna för att det går bra för Ola.



Ännu en bild från plåtningen vi gjorde.

/Maria

Note to self: Det nya håret är tvättat för första gången. Fäller inte alls mycket och är fortfarande mjukt och lent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fotar ni ola? (:

2010-02-07 @ 18:08:27
Postat av: Maria

Nej inte fotar, men har sminkat honom flera gånger till fotograferingar. :)

2010-02-07 @ 18:11:40
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0