Kille till tjej.

Idag har jag verkligen stått upp hela dagen. Den första kunden tog flera timmar att göra. Först tog jag ur en gammal hårförlängning på henne sen hårtvätt, föna torrt och sätta i en ny förlängning. Men det blev bra. Tyvärr blev inte korten lika bra så de skippar jag att visa just nu.

Eftermiddagens jobb var att göra Kristian till tjej. Han skulle på gaygalan i kväll och ville gå som tjej.

Glömde (otippat va?) att ta en före bild. Men kom ändå på att jag skulle ta ett kort strax efter att jag lagt grunden så ni får se ett "nästan före" kort:



Såhär blev han till slut. Ville inte göra honom till en översminkad druga utan snarare bara en snygg tjej om ni förstår vad jag menar...






Samtliga produkter utom lösfrallorna kommer från Glominerals. Gillade läppstiftet väldigt mycket. Måste nog prova det på mig själv i morgon... 

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0