Måndagens sminkning.

Jag vet att jag själv gillar att se andra bloggares "dagens make", så jag tänkte visa hur jag är sminkad idag.


(Ursäkta morgonrocken, har inte kommit så långt som till att klä på mig än idag.)



Har inte heller fixat håret. (Inte för att jag brukar fixa i ordning det, men ändå...)




Produkter jag använt:

Foundation: Glominerals pressed base "golden light"
Concealer: Make up A "clair rose"
Ögonskuggor: Glominerals "sand pebble", "Harvest" och "kona"
Highlighter i ögonvrå och under bryn: the Balm "no money, no honey"
Eyeliner: Glominerals "Ebony" cremeliner.
Kajalpenna: Glominerals "Twilight" (Looooove it!)
Mascara: Max factor 2000 calorie "Black"

Rouge: Glominerals "Bare" och Mac "well dressed"
Läppglans: Glominerals "Persimmons"

Nu ska jag klä mig och åka till butiken. Idag står hårförlängning (tyvärr inte på mig själv) och smink inför gaygalan på schemat.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Guuud så fin du är! Du ser helt underbar ut!

2010-02-02 @ 22:07:24
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Maria

OJ, tack vad snällt sagt!

2010-02-03 @ 07:15:41
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0