Maria och Anna i en vals.

Nej, så roligt ska vi inte ha det idag. Jag är ingen dansare, kan knappt efter 3 år på Let's Dance se skillnad på danserna. Sen så har jag precis insett att jag kanske är världssämst på att ta sminkbilder på mig själv. Kameran är ingen flashig sak heller för den delen.

Såhär ser jag iaf ut idag:



(Pratar med Anna i telefonen samtidigt, därav headsetet.)

Ögonskuggan syns inte så bra, men det är två lila skuggor som jag suddat ihop för en lite mer färgglad look. Synd att jag inte fick en bra bild på ögonen för den mörkare lila som jag använt är den ultimata lila skuggan. Kommer från ett märke som heter Make up A och som tyvärr inte finns i affär i Sverige längre.

Nu har jag även prövat att "svänga till" det nya håret med plattången. Det gick bra. So far so good med andra ord...

Nej, nu måste jag plocka ihop mig själv inför dagens LD. Idag är det discotema!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0