Nagellacksgalning- vem jag?

Undrar vad som har hänt med mig? Jag har aldrig brytt mig speciellt mycket om färgen på naglarna. Jag har kört 3 olika färger (med vissa ovanliga undantag). Oftast fransk manikyr eller ljusrosa på sommaren och mörkröd på vintern. Helt plötsligt kommer jag på mig själv med att titta på andras naglar hela tiden och tycker helt plötsligt att swatches på nagellack är bland det roligaste jag vet att läsa när andra bloggar om det. Dessutom har jag för första gången beställt lack från nätet. JAG! Som förut bara köpt enstaka Opi lack och annars hållt mig till billiga lack från depend eller mavala. Så nu väntar jag halvt ihjäl mig på att min beställning från transdesign.com ska komma.

Dessutom har jag en trist nagelperiod då naglarna bara går av hela tiden. I morse gick höger tumnagel av alldeles för långt ner (eller säger man upp?) så varje slinga av hårförlängningen jag gjorde idag sköt en stråle av smärta upp i tummen. Men men, det var bara att bita ihop. Men det var värt det, det blev ett väldigt bra resultat till slut.

Nu ska jag vila ryggen och lägga mig och smörja in mina stackars torra naglar med min honungsnagelolja från Cuccio.

/Maria- fortfarande lika naken utan långt hår. Men i morgon... Då hoppas jag att vi hinner sätta in det nya svallet.

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Håller med, man blir ju så lockad av allas fina swatches!

2010-02-02 @ 22:06:40
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0