Ny säsong av körslaget- Bye bye lediga lördagar.

Har förut hintat att jag fått ett nytt projekt att jobba med på lördagar. Fast det är ju inte så nytt. Det är "bara" den nya säsongen av Körslaget som drar igång. Den 20e Mars börjar kalaset. Härligt! Förra säsongen var fantastisk rolig att jobba med. Hoppas att nästa säsong blir lika härlig! Att jag inte får några lediga helger gör inget. Det är det värt och det är en del av jobbet.

För övrigt är 6 av 7 körledarnamn är släppta: Niklas Strömstedt, Marie Picasso, Morgan ”Mojje” Johansson, Kalle Moraeus, Bröderna Rongedal och Ralf Gyllenhammar.

Vet inte vem den 7:e är (eller vet jag det? ;) ) Men hoppas på att det blir en tjej så vi får lite mer kvinnlig fägring i programmet. Annars blir Marie väldigt ensam på den kvinnliga fronten.

Ett av mina favoritögonblick från förra säsongen var detta:



Skrattade så tårarna bakom scenen när de sjöng.

Nu ska jag fortsätta se reprisen av Mello eftersom jag missade det igår igen.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0