Orange marmalade- china glaze.

Har fortfarande några lack kvar att testa. Här kommer ännu ett från underbara China glaze: Orange marmalade. Målade på det häromdagen, men har inte hunnit blogga om det förrän nu.





Det krävdes 3 lager för att det skulle bli täckande, men det kan det vara värt. Snyggt! Känns verkligen som att ha apelsinskal i glitterform på naglarna. Somrigt och snyggt. Kommer klart bli en favorit i sommar. Speciellt på tånaglarna. Har även hunnit pröva Peachy keen. Skriver mer om den senare.


Passar även på att tipsa om min absoluta favorit hand/kroppskräm för tillfället:



Jag har aldrig varit en "krämtjej". På sin höjd har jag smörjt in mig på somrarna för att behålla solbrännan. Men det var före jag hittade Cuccio. Herregud vilken härlig sak det är! Kan inte leva utan den! Går snabbt in i huden och känns inte kladdig efteråt men lämnar huden silkesmjuk. Har ni inte prövat den så gör det! 295:- är kanske lite saftigt, men ändå värt varenda krona. Den finns i flera olika dofter, men honungen är klart min favorit!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag undrar över hur bra naglacket sitter?=)

2010-02-21 @ 14:07:06
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Maria

Det beror nog lite på om du har över och underlack. Nu var det längesen jag testade hur länge det sitter för jag byter färg så ofta. Men en vecka ung. skulle jag tippa på. /Maria

2010-02-21 @ 14:44:56
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0