Så många lack- så lite tid!

Nu blir det mycket nagellack på bloggen. Men vad gör man när man har så många nya lack att pröva och vill dela med sig av dem till er!

Var nöjd med Grape Pop, men eftersom en läsare efterlyste bilder på hur "det svarta lacket" blev på naglarna så var jag tvungen att pröva det istället. Det svarta lacket är för övrigt Black Diamond, också det från China glaze.


Egentligen var jag inte helt sugen på att ha ett mörkt lack på naglarna igen, eftersom jag är väldigt inne på att ha våriga färger, men jag var ju nyfiken så jag satte igång med att lacka.

Bild inomhus:



Bild tagen ute i dagsljus:



Jag tyckte att det inte var ett helt samarbetsvilligt lack. 2 lager täckte inte alls så bra så jag var tvungen att ta på ett tredje för att det skulle bli bra, sen var det inte fullt lika snabbtorkande som de andra China glaze lacken jag provat... Men det är fint! Mörkt grå med lite skimmer i. Det var svårt att fånga den exakta färgen på bild. Men tror att dessa bilder är hyfsat rättvisa.  Tyvärr får Black Diamond bli liggande i nagellackslådan fram till hösten. För mina naglar vill vara lysande av färg ett tag framöver.

/Maria

Kommentarer
Postat av: pj

Vad fin blogg du har!:) jag skriver oxå en hel del om smink, naglar och skönhet. du får gärna kika in om du vill :)

2010-02-24 @ 19:52:52
URL: http://paulinaveronicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0