Woho! Paket i brevlådan!

Som jag väntat! Men idag var väntan över. När jag kom hem så låg det där. Mitt efterlängtade Transdesign paket.




9 härliga (förhoppningsvis) nagellack.

Först 5 härliga färger från China glaze vårkollektion Up and away



Peachy keen, Grape pop, Heli-yum, Four leaf clover och Lemon fizz.

Sen lite blandade lack:



Black diamond, Bogota blackberry (var tvungen att gardera mig, min gamla tar snart slut), Orange marmalade och Dorothy who?

Det var oerhört svårt att välja vilket lack som först skulle pryda mina naglar, men prövade det lack jag minst trodde jag skulle gilla. Dorothy who? 

Är inte helt överens med färgen. Det känns inte helt som mig om jag ska vara ärlig. (Och hur fan målar man bäst på ett sånt lack? Borde gå en nagellackningskurs hos nån av alla duktiga bloggerskor som finns...)


Men efter 3 lager såg det ut såhär:




Ska ge det några dagar och se om jag vänjer mig. Jag har nog aldrig haft ett sånt glittrigt nagellack på förut.

Sen har jag en rolig nyhet om I am... Men tror jag håller lite på det en dag eller två...


Kommentarer
Postat av: sara - makeupmylife

älskar lemon fizz och peachy keen! :D

2010-02-08 @ 22:11:54
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Snygga :) kram

2010-02-08 @ 22:12:28
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice!

2010-02-08 @ 22:13:17
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0