11 sminkkurser!

Idag har vi att göra kan jag lova! Ett företag köpte sminkkurser till sina anställda, så idag får I am besök av 11 tjejer som ska mingla och få varsin sminkkurs! Vilken rolig julklapp va? Eftersom de valde att ha det samtidigt så gjorde vi ett litet event av det. Så det kommer serveras lite snittar, bubbel och minglas undertiden.

Våra sminkkurser är i regel runt 60 min. Då anpassar vi tiden till personen i fråga och dess önskemål om vad man vill veta om smink och hur man skulle vilja kunna sminka sig själv. Detta kostar 450:- och dessutom får man välja sminkprodukter för 300:- att ta med hem. Vi går alltså inte efter en mall, utan skräddarsyr varje kurs så att den ska passa just den kunden som sitter i sminkstolen.

Så nu innan måste jag ta bilen och köpa in det som ska tuggas på i eftermiddag.



Bjuder så länge på en bild på en bruduppsättning jag gjorde i form av en fläta.



Bilden är från provuppsättningen, men visar ändå att en fläta kan vara fin nog att ha på bröllop. Sen gjorde vi sminket skogsgrönt och sotigt. Kul med lite annorlunda bröllopsstylingar.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0