Ahhhhh jag är naken!

Kanske inte helt naken, men det känns så. Har precis tagit ur min hårförlängning. Känns jättekonstigt! Hinner dessutom inte sätta i nytt hår förrän i början av nästa vecka så jag får glatt vänja mig att ha kortare hår ett tag. Inser dock att mitt hår verkligen växer fort för nu har jag ändå en bit nedanför axlarna. Och det verkar ha klarat ansträngingen av allt extra hår bra, för det känns inte tunnare än innan. Dock är det något slitet eftersom det inte har blivit klippt sen i slutet av sommaren. (Illa jag vet...) Hoppas att Anna hinner klämma in en klipp och slingtid i morgon. Nu ska jag snart hem och lägga mig i badet med en ny badcreamersort vi fick in idag (vanilj) och en rejäl hårinpackning.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0