Gårdagens program.

Så var premiären av Let’s Dance avklarad. Det gick som en dans. (Haha… värst vad jag är rolig idag.) Känns som om det kommer bli en bra säsong. Stämningen var på topp, visst fanns det en hel del nerver, men det var ändå lugnt och skönt backstage. Let’s Dance är verkligen en av årets roligaste produktioner att göra. Det är kul att se på och framför  allt lite av en utmaning ibland att få håren och sminket att sitta genom alla rep och sändningar när det dansas så att svetten lackar!  Då är det tur att glominerals sitter så bra kan jag lova! De flesta av oss (vi var 10 sminköser, inkl assistenter igår!) använder deras pressed base när vi jobbar, de är så snygga i bild, sitter bra och är dessutom bra för huden. Det kan inte bli så mycket bättre än så!

 

Hade ingen kamera med mig så jag kan inte lägga upp några bilder på mina sminkningar, men om det är nån som är nyfiken på vilka jag sminkade så var det Molly och Maria B (som dansar med Peter. ) Plus 5-6 st av grabbarna…

Nu ska jag försöka få i mig lite frulle. Bra med energi inför helgen.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0