Mer om Maria

Hittade en grej hos tjejerna på maskara.se. Tänkte bli personlig i några minuter och berätta lite mer om mig i frågeform. Here we go:

Namn: Maria Persson

Kallas för: Maria eller Mia.

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt
: Höger

Piercingar: Bara hål i öronen

Tatueringar: 3 stycken. Vänster handled, höger axel och höger vad.

Längd: 158 cm

Skostorlek: 35-36

Hårfärg: Blond

Fräknar: Nån enstaka på sommaren!

Motto: Inget speciellt. Tycker dock att man ska göra det mesta av livet.

Kär? Jupp.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Trivs bra här.

Tycker du att du är attraktiv? Ibland.

Dricker du? Jo då, det händer. Mest vitt vin.

Röker du?
Alldeles för mycket just nu.

Vilket schampo använder du? Varierar, men mest Crush eller Schwartzkopfs repair rescue.

Vilken parfym använder du? Alien från Thierry Mugler och Shower fresh från Clean är favoriterna, men har några fler.

Vad är du rädd för? Hajar, spindlar och mörker när jag är ensam hemma.

Gillar du att tvätta? Nej, men gillar nytvättat.

Gillar du berg- och dalbanor? JA!

Senaste…

Filmen du hyrde? Kan ha varit baksmällan.

Filmen du köpte? Lost säsong 5.

Låten du hörde
: Big yellow taxi med Counting crows i detta nu.

Låten du laddade ner? Laddar inte ner...

Personen du ringde?
Anna

Personen som ringde dig? En fotograf jag ska jobba med i morgon.

TV-program du såg? Hm... olycksfågeln häromdagen.

Person du tänkte på?  Fotografen när jag försökte komma på vem som ringde mig sist...

Favorit…

Låt: You don't have to say you love me eller Karenina med Thåström.

Sak att göra: Träffa vänner o tjattra lite 

Sport: Fotboll

Dryck: Kaffe/skumpa

Kläder: Beror på vad jag är på för humör.

Film: Livet är underbart.

Bil: Min golf.

Serie: Greys anatomy

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja.

Gråtit över en flicka? Över nån vän jag känt mig sviken av för massa år sen.

Ljugit för någon? Jo då.

Varit i slagsmål? Nja...

Blivit arresterad? Nej, jag är så laglydig så.

Träffat någon från internet IRL? Japp

Antal…

Gånger du varit kär? Två gånger "på riktigt" Förälskad flera gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? 1, men det gick att laga hyffsat snabbt.

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning, men det finns...

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj, det är några.


Gånger ditt namn varit med i tidningen
?  Hur ska jag veta det? Finns det nån som räknar?

Senaste…

Boken du läste? Läser Shantaram nu.

Personen du fick e-mail av? Nåt massmail på facebook.


Personen du fick brev av?
Julia i Usa (julkort om det räknas)?

Personen du fick sms av? Ola

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nu i jul.

Saken du köpte? Lösfrallor, primer o smoky eyekit från glominerals inför Let's Dance.

Vad har du gjort idag? Har bara druckit kaffe o målat naglarna, men har inte varit vaken så länge.


Brukar du svära mycket?
Alldeles för mkt.

När stiger du upp på morgonen? Oftast runt 7-8

Vad har du på dig? Morgonrock o tofflor

Vad ska du göra ikväll? Vet inte.

Vad är du allergisk mot? Myggor

Var har du ont? Ingenstans just nu.

Använder du hårspray? Hela tiden när jag jobbar, men inte så ofta på mig själv.

Kan du stå på händer? Nej, tvivlar jag starkt på.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Salt...


Gillar du ketchup?
Nja, nån gång på färssås kanske.

Är du glad nu? För all del...

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Beror på humöret.

Stockholm är… ? Hemma.

Göteborg är… ? En stad jag alldeles för sällan besöker.

Kan du sjunga? Nej, inte särdeles bra.

Spaghetti eller makaroner? Spelar ingen roll, men hellre bulgur.

Land du vill besöka? Vilket varmt land som helst just nu...



Shit vilken tid det tog! Tur att jag är envis, annars hade jag aldrig orkat fylla i allt det där. Men nu vet ni lite mer om mig.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0