Räcker det inte med kyla nu?

Anna varnade mig för att det var kallt i butiken igår. Så idag är jag väl förberedd. (Hoppas jag.) Dubbla strumpbyxor, benvärmare, stickad långärmad klänning med lång t-shirt under och kommer ha vinterfodrade stövlar. Räcker inte det så tar jag mitt pick och pack och flyttar till Curacao eller Los Angeles eller nåt varmt ställe. (Undrar om Bill vill ha en inneboende i LA?)

Svårt att vara snygg på vintern när det är så kallt. Huden mår inte bra, håret mår inte bra och man måste ha 7 lager kläder på sig som ändå inte syns under alla vinterjackor, mössor och vantar. Nej, nu är det dags för vår tycker jag!


Se hela bildenSåhär känner jag mig just nu.











Nej, det är väl lika bra att börja samla ihop sig och dra sig mot I am. Vi fick tydligen varor igår, så prismärkning står på schemat idag! Det och inventering.


Ha en trevlig dag!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0