Shoppat inför morgondagens premiär.

Hade en lååång fotosession igår med Ola, vi plåtade massor av snygga bilder. Jätteroligt, men 12 timmars arbetsdagar känns i kropp och huvud så jag var rätt glad i morse när jag visste att jag hade en lätt dag framför mig. Sov ut (till 8, det är bra för att vara mig), och åkte sen in till stan för ett möte med en leverantör. Passade på att gå in på Fältöversten och I am när jag ändå var i stan. Behövde uppdatera sminkväskan lite inför Let's Dance starten i morgon.




Kisby torrschampoo. Det bästa torrschampoot som jag någonsin provat och som även är bra om man råkar ta för mycket produkter i håret.

Glominerals primer. Bra när man verkligen vill ha en sammetslen hy och vill att sminket ska sitta som berget hela dagen. Bra på svettiga dansare...

Lite borstar, alltid bra att ha!

Lösfrallor! Är det fredagsunderhållning och glamour så är det långa sexiga fransar som gäller!

Shiseido antishine. Ett måste i sminkväskan. Mattar ner huden så man inte behöver så mkt puder.

Sist men inte minst:

Smoky eyekit från Glominerals. Sååå snygga färger, speciellt om man blöter penseln lite innan man applicerar.


Så nu är jag fit for fight inför morgondagens premiär. Klockan 10 ska vi i sminket vara på plats! Missa inte 20.00 på TV 4.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0