Sminkkurser klara- nu soffläge!

11 sminkkurser. Det lät mycket, men gick rätt snabbt ändå faktiskt. Tyckte själv att det gick väldigt bra och tjejerna verkade nöjda. Hade kameran med mig, och den stod redo på en hylla en halvmeter ifrån mig. Lyckades jag plåta något? -Svar nej!

Lyckades knäppa 3 kort innan kursen började.

Ett på mig- rosa knallrosa läppstift dagen till ära:




Ett på Anna när hon svabbar golvet: (hon är osminkad för att hon fick agera visningsansikte när kursen började...)




Det sista kortet blev förstört nånstans mellan kameran och datorn.. Så det var allt för denna gång i bildväg. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran till LD i morgon och även försöka komma ihåg att ta fler än 2 kort. I promise!

Nu ska jag tvätta lite penslar så att jag har något att arbeta med i morgon!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0