Tamburering och lite mindre naket.

Har precis tamburerat 2 mustascher. Var tvungen att ta en paus för att inte få nackspärr och huvudvärk. När man sitter nedsänkt och koncentrerad som man gör när man knyter hårstrå för hårstrå för att tillverka mustascher så blir det lätt att man glömmer sin dåliga ställning ( i mitt fall eftersom jag gör det vid disken i butiken) och därmed kan få ont både lite här och där.

Detta börjar man med.




Sen ser det ut såhär. Innan klippningen och friseringen är klar. Men tyvärr har jag ingen mustaschtång här så jag kan inte frisera den här, men ni får ha lite fantasi om hur den kommer se ut när den är klar.





Min kära vän och kollega Anna har även hunnit slinga och nyansera mitt hår idag. Så nu känner jag mig mindre naken. Men vill helst förlänga håret igen så fort som möjligt.

Bäst att jag fortsätter tambureringen. Ingen rast, ingen ro...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0