Äntligen! Cyndis läppstift.

Började ju tjata om att jag ville ha Cyndi Laupers läppstiftsnyans från Mac redan när jag först såg PRbilden för x antal månader sen.  (Typ i Mars tror jag.) Har flertalet gånger kollat efter det i samtliga av Stockholms Mac diskar. Men såklart har det alltid varit slut! Men nu i göteborg hittade jag det äntligen!



Såhär ser det ut på läpparna:



En oerhört användbar färg! Fungerar till det mesta. Den är färgglad utan att ta över, markerande men samtidigt diskret. Snygg både om man är blek eller har fått lite färg! (Tror jag, det ser ut så...) Älskar't! Kan bara sammanfattas med att säga att det var kärlek vid första ögonkastet! Kommer köpa på mig några fler innan färgen försvinner ur sortimentet.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Ser väldigt fint ut :)

2010-07-20 @ 11:10:01
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0