Dålig på att vara ledig.

Jag är antagligen en av världens sämsta på att ta semester just nu. Egentligen skulle jag ha varit ledig hela veckan, men har ändå hunnit med en inspelningsdag på ett hemligt tv projekt samt varit 3 dagar ute i Vaxholm på Mio min Mio. Carin som är min assistent på projektet skulle från början haft genrep, premiär och dagarna efteråt. Men jag har ibland svårt att släppa projekt så nog förbaskat satt jag där både på genrepet (ville ändå se hur det såg ut och kunna ändra på små detaljer i masken), på premiären skulle jag bara gå dit och titta men kände ändå att jag ville vara där med skådisarna innan och se så allt flöt på bra. Och igår gav jag Carin ledigt för att själv åka ut dit och titta hur allt fungerade innan jag kunde släppa dem "fria" idag. Dels vill jag så klart ha koll eftersom jag är ansvarig, men samtidigt så trivs jag där ute. Skådisarna är så himla gulliga, Anna och Stefan Wall som är projektledare och regissör också. Så jag tycker faktiskt att det är lite tråkigt att de sminkar sig själva så att jag faktiskt inte behöver vara där hela tiden.

Igår sa jag att jag bara skulle stanna tills föreställningen började, men då ville en av killarna att jag skulle dubbelkolla en av sminkningarna i första akt så då stannade jag självklart. Hade sagt till M att jag bara skulle vara borta några timmar, så han blev väl lite orolig och ringde efter ett tag. Fick då frågan om jag satsar på att jobba ihjäl mig... Haha! Det verkar nog så. Idag har jag lite att göra, sen ska jag faktiskt försöka vara ledig fram tills nästa torsdag då jag har ännu ett avbrott i semestern för att göra en provsminkning på en brud jag ska göra i Aug.

Om ni bor i närheten av Stockholm eller ska hit på semester så rekommenderar jag verkligen att ni går och ser Mio min Mio. Den spelas ons-sön. fram tills 8:e Augusti. Victor som spelar Mio är den största naturbegåvningen jag någonsin sett! Han är så bra så att det inte ens går att beskriva!!! I promise.


Har ingen bild på honom så därför får ni se hur Konungen ser ut. (Spelas av Anders Gustavsson)


Foto: Anna Wall

Nej nu måste jag sluta. Färjan ut till Utö väntar nog inte på att jag ska hinna med den.

/M

Kommentarer
Postat av: Carina (Totalbeauty.se)

Hihi låter som om någon har svårt att slappna av ;)



Hoppas att den semestern du får blir bra i alla fall.

2010-07-24 @ 08:51:51
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0