gloMinerals höstnyheter!

Har inte velat skriva om gloMinerals höstnyheter innan jag fått reda på om de kommer till sverige eller inte. Nu kan jag glatt meddela att de kommer hit!

Först ut är 2 nya ögonskuggor:



Detta är nyanser som jag faktiskt saknat i gloMinerals sortiment. De har inget åt det silvriga hållet, så detta är toppen tycker jag! Speciellt Linnen ser assnygg ut!

En nyhet som jag verkligen hoppas håller måttet är denna:



Min favoritgrundborste Ultra i "väskformat". Kommer med hylsa så att den är lätt att ha med överallt utan att den grisar ner/blir skitig i onödan. Vill ha nu!


Den 3:e nyheten som vi kommer ta in är ett nytt Liquid lips glans.




Luna heter det och jag kan inte säga så mycket mer om det eftersom jag vet att nyansen inte helt ofta stämmer när det är "tubbilder".

Så nu väntar vi med spänning på att de ska komma till Sverige!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0