Helgens sminkning.

Ja eftersom jag har bloggat dåligt så tänkte jag iaf visa den enda sminkningen jag gjorde i helgen. Var osminkad resten av tiden eftersom det var så fint väder, men i lördags hade jag några vänner över på middag så då slängde jag på mig lite smink så jag skulle vara representabel.



Inte mycket dock som ni kanske ser.

Grund: pressed base- golden medium. (gloMinerals)
Concealer: golden camouflage (gloMinerals)
Mascara: gloWater resistant. (gloMinerals)
Läppstift: Passionfruit (gloMinerals)
Rouge: Foolish me (har jag för mig...) (Mac)

Annars var det en himla trevlig kväll!

Vi åt och drack gott, spelade kubb, spelade Monopol (Annas idé) och studsade lite på grannens studsmatta.





En väldigt trevlig eftermiddag/kväll!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0