Back to basics- dagens smink.

Idag har jag ingen avancerad sminkning direkt. Svullen och trött efter gårdagens middag (det blev inte ens sent, så jag vet inte varför) känner jag mig inte direkt som en prinsessa så det fick bli enklast möjligast.



Dagens korta produktlista:

Bas: gloPressed base- Honey fair
        gloLid primer
. (Som concealer och primer)
Skugga: Den ljusa basfärgen i gloMetallic smoky eyekit.
Rouge: gloCheek sheen
Mascara: gloWater resistant mascara
Läppglans: gloGloss- blushing.
Solpuder: gloBronze- sunkiss
Bryn- gloBrow collection

Alla produkter från gloMinerals.

Dagens doft: Shi- Alfred Sung

Skulle egentligen vara ledig idag, men fick en bokning på en hårförlängning så jag hoppar in och jobbat ändå, men med tanke på att det spöregnar ute så gör inte det så mycket.

Om jag hinner ska jag visa min nya gloBrow collection i eftermiddag.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

det behöver inte alltid vara extremt för att vara fint. Du var jättefin i den där sminkningen! =)

Kram

2010-06-11 @ 11:14:01
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Carina

Du är precis som föregående skrev, jättefin i den sminkningen :)

2010-06-11 @ 17:52:04
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0